fredag 12 november 2010

Inrednings funderingar till hallen...

Funderar och letar efter lite nytt till hallen, tänkte att något i denna stil skulle bli bra. Golvet är beställt och var helt slut hos leverantören så det kommer den sista november. Så nu står vi still med hallrenoveringen, om vi nu inte ska börja med trappen den ska bli vit med svartgrå matta på stegen, som kommer bli så bra ihop med det svarta golvet. Vad svårt det är och hitta lampor man vill ha då... tycker det skulle vara fint med en taklampa som den svarta med prismor, men det ger inge bra lyse för hallen är rätt mörk. Så det bästa vore nog spotlights. Jag ska ha spegel och bord i hallen så på den kan man ställa en fin lampa som blir mysbelysning. Mattan har jag ju i svart men den har jag lagt på källargolvet. Sko-hatt hylla känns som att jag borde köpa nytt det ska ju hänga med ett tag. Det vi har nu känns lite ostadigt.
Kanske bloggar lite mer idag...har lite mer funderingar. Sitter hemma och väntar på magsjuka eftersom "P" har det:-O

2 kommentarer:

  1. Iiiih den där lampan på fot var ju uuuundebar! Var kan man köpa en sån? ;)
    Ja spotlight ger väl bäst ljus men annars kan man ju välja en stor takkrona liknande lampa utan skärm? Det ger ju bra ljus, om man nu lyckas hitta en snygg för bra peng åxå vill säga..Inte alltid det enklaste :)
    Riktigt fint kommer det att bli :)

    Jaaa magsjuka!!!? Usch och blää...Inte kul...
    Stackars er <3

    Krya på er.

    SvaraRadera
  2. Ja visst var den fiin! men lite dyr omkring 600:- på Jotex. Jag kan inte ha nå stora hängade taklampor i hallen för det är så lågt i tak så då slår man huvet i den:(

    SvaraRadera