onsdag 3 november 2010

Dööörra...

Nu är hallen färdig tapetserad :)jihoo! Och jag har börjat måla furu dörrarna, dom ligger uppradade nere i källaren. Jag har målat två lager med kvistlack på kvistarna, och grundat med spärrvit två gånger. I morgon blir det ett lager lackfärg, och om det bli bra så är det bara att vända på dörrarna och börja om igen:) Sen ska nya silvriga handtag köpas, för det nuvarande är guldiga. Sen kom jag på att snart är det 1 advent ja då måste man ha julgardiner, så jag håller på att sy ett par sådana oxå, undertråds spolen gick sönder så jag fick avbryta. Måste åka och köpa en ny i morgon. Längtar till advent så man får mysa till det med lite rött och mysigt, tända hjärtljustakarna och dricka julmust och värma sig lite glögg mumsa pepparkakor och lussebullar :)
Förresten Kul att Ni kikar in och Tack för era gulliga kommentarer!

1 kommentar:

  1. Jösses vad ni är snabba! :)
    Nu blidde jag avundsjuk på energin..
    Vi har lovat oss själva att vi ska ta tag i renoveringen i helgen, då vi är lediga i två heeela dagar! Får se hur det går ;)

    Jaa mysigt med jul ju, blir det adventsfika hos varandra i år då? :)

    Kram!!

    SvaraRadera