måndag 22 november 2010

Bordet är inköpt...

Ja nu har vi köpt ett bord... men som vanligt så ska det väl krångla! nu är det ju för högt! Bordet är 1 m och stolarna 61 cm höga. Så nu måste vi kapa benen på bordet 5 cm.
För när man sitter där så hamnar bordet under armålorna så man känner sig som en 3 åring. Gahhh!!! och om det ska jävlas lite till så blir det väl olika långt kapde ben oxå så man blir tvungen att köpa ett nytt bord. Skulle inte förvåna mig nå!
Snart får jag äntligen plocka fram julen. Skönt att vi hitta ett bord innan jul. Det är från jysk och kostar 1200:- nu.

3 kommentarer:

  1. Inte måla faan på väggen nu,det går säkert bra med bordsbenen och då blir det så fint!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Såå bra att ni hittat ett bord!
    Det där ska du se att det går bra med avkapningen av benen :)

    Förresten hört rykas om att du julpyntat hemma...När kommer det bilder? ;)

    Ska också försöka uppdatera hos mig, men har inte orkat...zzzzz
    haha

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Fint bord! Hoppas det löste sej!
    Själv e jag ute efter ett högt bord, så jag undrar givetvis vart du hittat detta? =)

    /Mima =)

    SvaraRadera