lördag 13 oktober 2012

Höst...





Ja då hann det bli mitten på oktober innan Ni fick se och höra nått ifrån mig här på bloggen:)
 Jag har ju då inte så mycket att blogga om, men nu har jag äntligen hittat gardiner till vardagsrummet, jag har verkligen svårt att hitta något jag gillar.  Men nu så vart det  Gubbrutiga hissgardiner och knytbandslängder med hjortar på :) och matchande kuddar förstås. Nu vet jag vad jag ska köra på för stil så nu  blir det lättare att hitta lite roliga detajer oxå... Hoppas jag! blir till att köpa ett getskinn om jag kan hitta det :) Ny matta  skulle jag behöva  så kallt och stelt utan matta, en kelim matta skulle jag vilja ha. Så måste jag ta tag i tavelväggen som långt ifrån är färdig. Aja det va vad jag hade att visa idag.
 

1 kommentar:

  1. Hej! Vad mysigt du fått i vardagsrummet =)
    Gillar kuddarna och vad du gjort med sockerlådan! Tack för tipset =)
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Junhe

    SvaraRadera