onsdag 30 november 2011

Alinas Önskelista till Tomten...

Jag tänkte ifall tomten brukar läsa min blogg så lägger jag upp lite av vad Alina önskar sig i julklapp, för snäll har hon varit:)och då får man paket;) och dessa saker är ju så fiina, gillar verkligen färg kombinationen. Sen känns det roligare med några rejäla fina och roliga saker än massa krafs. För det här är ju kul att spara sen. Och Vyssanlull tassar är nått som skulle sitta fint på spjälsängen så mamma kan vyssa utan att lyfta och skaka sängen, men problemet är ju då att vår själsäng har 5 ben och dessa säljs 4 pack såklart då de flesta sängar har 4 ben:) men jag tror det funkr ändå annars får vi köpa ny säng. För mycket vyssande är det.

Nu ska jag försöka titta på arga snickaren... det är ett enda springande i trappen på kvällarna för att upp o vyssa spjälsäng:)



1 kommentar: