fredag 17 juni 2011

Regn Pioner & Rabarberkaka.




Idag är det inomhus aktiviteter som gäller... regn regn regn.... men ibland är det mysigt med en regning sommardag tycker jag, då kan man passa på att vila sig lite, pyssla med nått... som tex baka en rabarberkaka som jag gjort idag. Sen har jag tagit in massa fina Pioner från trädgården, som står där ute och regnar sönder:( dom är helt Underbart Vackra! Regndropparna vart en fin effekt på blommorna vid fotograferingen, I morgon är det äntligen loppislördag hoppas på massor med fynd! ska inte sälja något själv imorgon för jag orkar inte tyvärr...


Fyndade ett par fina stolar på tippen här i veckan, jag har målat dom nu och ska fixa dynor till dem sen ska ni få se hur det blev.

1 kommentar:

  1. perfekt att nyttja tiden till bak när det regnar! och vilka vackra pioner sedan...
    önskar en trevlig sommar/ kram junhe

    SvaraRadera