tisdag 11 januari 2011

Nya Härliga Tulpaner & Bullbakning...


Idag har jag bakat bullar, få se hur dom smakar... det var ett lite udda recept för inte brukar det väl vara ägg i bulldeg? men kan ju bero på att jag gjorde en annan sorts bullar oxå, sånna runda bollar med vaniljkräm i och sånna med hallonsylt i. Så ikväll blir det 3 sorters bullar till kvällsmat för min del :) Sen så har jag köpt mig nya fräscha tulpaner idag... vet inte vad det är men jag blir lycklig av tulpaner realyyy happy på nå vis! Känner att jag mår mycket bättre nu, måste bara säga ännu engång att... Vad skönt att julen är över!

1 kommentar:

  1. Ooooh ja vad trött man kan vara på julen nu alltså!
    Nu är det tulipaner som gäller för att skynda på vårkänslan :)

    Muuuums och sluuuuurrp vad smaskiga bullarna såg ut, vattnas i munnen :)

    Kommer förbi någon dag och tigger till mig en smakbit ;)

    SvaraRadera